۷ مورد ساک وسایل نوزادی که مادرها باید تهیه کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398
بازدید : 167
نویسنده : ساک وسایل کودک

ساک نوزاد یکی از مهم­ترین لوازمی است که در هر سیسمونی­‌ای باید وجود داشته باشد. نوزاد نیازمند وسایل زیادی مثل پوشک، زیرانداز و بالش، لباس اضافه، دستمال مرطوب و شیشه­‌شیر و … است که همه­‌ی این وسایل جای زیادی می­‌گیرد و نمی­‌توانید درون کیف دستی‌تان آن­ها را جای دهید. در خرید ساک نوزاد سعی کنید اولا کیفی را انتخاب کنید که دارای محفظه­‌های مجزا باشد تا بتوانید خرده­‌ریزها ر‌ا براحتی در آن مرتب کنید و دوما کیفی ضدآب یا حداقل مقاوم به آب باشد.

در این مطلب تعدادی از ساک­‌های نوزادی محبوب را معرفی کرده­‌ایم.

ساک لوازم کودک و نوزاد پاندا مدل الماس

ساک لوازم کودک و نوزاد پاندا مدل الماس

 

این ساک دارای بدنه ای دو لایه و ضد نفوذ آب است بنابراین به راحتی در روزهای بارانی قابل استفاده است. همچنین با توجه به قابل شستشو بودن این ساک ، هنگام کثیف و گل آلود شدن جای هیچ نگرانی نیست. در چهار طرف این ساک مجموعا پنج جیب قرار گرفته است که فضای خوبی برای نگهداری وسایل کودک و نوزاد شما فراهم می‌کند. ضمن اینکه طراحی ساک طوری انجام شده که با باز کردن دو زیپ و کنار زدن نوار حایل بالای کیف دسترسی آسان به تمام فضای بزرگ داخل ساک امکانپذیر می‌شود. این ساک هم به صورت دستی و هم بر روی شانه قابل حمل است. به همین منظور دستگیره ها و بند بلند این کیف کاملا پهن و نرم ساخته شده اند تا فشاری به دست و شانه مادر یا پدر وارد نشود. وزن کم، کیفیت دوخت و دوام بالا و رنگ بندی متنوع از دیگر ویژگی های این ساک است.

بخوانید: ۸ شیشه شیر نوزاد از برندهای معتبر

ساک لوازم کودک آپرامو

ساک لوازم کودک آپرامو

 

این محصول تنها یک ساک مناسب برای نگهداری لوازم کودک است بلکه دارای دو ظرف نگهدارنده غذا، یک فلاسک و یک تشک است که شما را از خرید این اقلام ضروری برای مهمانی و سفر بی نیاز می‌کند. تشک همراه این محصول دارای ابعاد ۶۷ × ۳۵ سانتی‌متر و با روکش نایلونی است که خیال شما را از بابت نم دادن هنگام تعویض تشک راحت می‌کند. با ظرف غذای ۳ طبقه همراه این محصول شما می‌توانید ۳نوع غذای کمکی متفاوت و یا حتی میوه همراه خود داشته باشید. از مزیت‌های دیگر این ساک می‌توان به فلاسک همراه این محصول اشاره کرد که خیال شما را از بابت آب جوش مورد نیاز برای درست کردن شیرخشک در سفر و مهمانی‌ها  آسوده می‌کند. همچنین یک کیف کوچک همراه این محصول ارائه می‌شود که می­توانید با گذاشتن شیشه شیر درون این کیف کوچک، از آن برای گرم نگهداشتن شیر کودک استفاده کنید.

بخوانید: ۷ تشک نوزادی که پدر مادرها باید برای نوزاد خود تهیه کنند

ساک لوازم کودک چیکو مدل ۱۷۳۰

ساک لوازم کودک چیکو مدل 1730

 

این ساک لوازم ابعادی برابر ۳۸ × ۳۳ × ۱۲ سانتی‌متر دارد و با جنس پلی‌استر و بست زیپی، از دوخت ظریف و محکمی برخوردار است. داخل این کیف دارای جیب‌های مجزایی جهت قرار دادن لوازم اختصاصی است. همچنین این کیف دارای یک جیب بزرگ با بست چسبی و یک جیب بزرگ بدون بست در قسمت جلو و یک جیب بزرگ بدون بست در قسمت پشت کار است. از دو جیب با بست زیپی که در طرفین کیف تعبیه شده‌اند، نیز می‌توانید برای قرار دادن شیشه‌شیر استفاده کنید. به همراه این کیف یک تشک تعویض و یک کاور عایق شیشه‌شیر با بست زیپی ارائه شده است. این ساک لوازم دارای دو بند دستی کوتاه و بند شانه با قابلیت تنظیم است که می‌توانید از هر دو آن‌ها برای حمل کیف استفاده کنید.

بخوانید:

ساک لوازم کودک

ساک لوازم کودک بی بی سینگ

 

این مدل از ساک لوازم کودک امکانات کاملی را برای حمل وسایل کودک در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساک دارای یک جیب در قسمت پشت که محفظه ضد اب آن مناسب گذاشتن لباس مرطوب و دستمال مرطوب یا پوشک کثیف است و یک محفظه شیشه‌شیر و عایق حرارت است. یکی از لوازم جانبی این ساک زیرانداز تاشویی است که در ابعاد ۵۰ × ۳۰سانتی‌متر همراه با این ساک ارائه می‌شود. در این ساک برای اینکه نهایت استفاده از فضا صورت بگیرد، تعداد ی جیب‌ داخلی برای قرار دادن وسایل ریز و درشت خود و کودکتان تعبیه شده است تا وسایلی را که نیاز است بیشتر در دسترس باشد، در آن جای دهید.

 

کلاغه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com